Welcome, Guest. Please login or register.
September 22, 2024, 02:19:40 pm
Home Help Search Login Register
News: SMF - Just Installed!

+  nanoimprint
|-+  General Category
| |-+  General Discussion
| | |-+  Geniet jij ook met een 41 jarige dame?
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Geniet jij ook met een 41 jarige dame?  (Read 60 times)
Kennethtroum
Newbie
*
Posts: 6

236224531 Kennethtroum Kennethtroum
View Profile WWW
« on: April 15, 2020, 01:44:33 pm »

Geile avonturen beleven samen? Laat jij wel wat horen? Welke lieve man wilt mij ontmaagden? Een heerlijke man die dit ook echt wil Mag ik de liefde van een leuke man nog eens ervaren?  Mag ik je nog eens kussen? vroeg Wessel. Ik kan dus wel niet ontvangen daar moet je dan wel weer rekening mee houden, dus kom aub met een goed voorstel. Wessel knikte en pakte voorzichtig Jonahs piemel vast. Jonah besefte zich dat hij voor het eerst daar werd aangeraakt door een andere jongen. Dat idee bracht hem in diepe vervoering. En dat het dan ook nog eens zon knappe, lieve , inteligente jongen als Wessel was! Hij merkte dat zijn pik zich met bloed vulde en al snel volledig stijf werd. Wessel begon zijn hand rustig op en neer te bewegen. Jonah hijgde en voelde de warmte van zijn eigen adem tegen de welving van Wessels nek terugkaatsen. Hij kuste de jongen nogmaals in diens hals.  Ik zoek een sekspartner 
In een geile bui! Wil jij mij verwennen? Discreet seks gezocht in Doesburg  Ben ik klassevol genoeg?  Weduwe Thelma zoekt sekspartner Ik wil alle vormen van seks? 
Ook ik wil lekker genomen worden. Op zoek naar romantisch genieten  Heb je snel tijd voor mij? Ben jij een heerlijk stoer seks beest ? Help jij mij mijn verlegenheid te overwinnen? Gaan wij de bloemetjes buiten zetten? Puur voor seks op zoek!! Ik zoek een onervaren man Zin in een gesprek? Ik hoor jou zo… Ik wil meer sex contact! Wie wil samen iets stouts doen?  Kom je hete oma verwennen? 
Ik wil van alles een beetje. Weet jij hoe je een dame moet verwennen? Iemand die mijn slavin een flink lesje kan leren Altijd geile meid op zoek naar jou?  Ik heb zin in jou! Willen we hetzelfde? Op zoek naar een man die twee vrouwen aan kan. Hete huis mama Ken je dat, dat je niet meer te houden bent?  Wil je mij eens komen keuren? 
Breng jij weer wat spanning in mijn leven? Vrolijke jonge meid wil seksrelatie  Geen relatie  Oudere dame lust wel een jong blaadje Gescheiden en op zoek naar een lekker vriendje! Neuk jij deze geile Shemales? Wil jij mij voorzichtig en zachtjes ontmaagden? Wil jij mijn Thais nat kutje lekker verwennen? Wil jij ook meer dan alleen filmpjes kijken? Ik schreeuw het van de daken! Ik wil seks!!!! 
Seks en Drugs! 
Parenclub of een trio? Wie durft het proberen met een transmeid?  Kom we gaan koffie en appelgebak nemen, lekker?  Een vaste seks partner Goede slaaf gezocht Stoer, lief en een beetje ruig Singlelady wil niet meer single zijn 
Ben jij ook toe aan een spannend avondje??  Wat zou jij doen? Durf jij mij aan? Leuke man gezocht voor heel veel seksplezier Wil jij ook meer in bed dan alleen slapen? Dikkie! Ik ben gewoon op zoek naar super spannende seks! Wil jij wat met mij opbouwen?  http://sekskvinna.swapnoit.com 
Denk jij dat je mij makkelijk kan laten klaar komen? Ben jij een lekkere vrijer? Nette meid met behoeftes. Wil jij wel meer zien? Wil jij mijn lieftallige slaaf zijn en alles voor mij doen? Blondine wilt geneukt worden Gaan wij het over seks hebben en er van proeven? Word jij mijn maatje? Kom je mijn hete kutje likken? Ik ben ruim ervaren en kan ontvangen Ik wil lekker genieten Laat het me weten!  Ik ben een vrouw van 33 jaar die midden in een relatie zit. Toch mis ik af en toe iets. Begrijp me goed, ik hou ontzettend van mijn vriend en zou hem voor geen goud willen missen maar toch zitten we op seks gebied niet helemaal op 1 lijn. En dat begint mij enorm te frustreren. Hij is meer van het op en neer en erboven op. En ik wil wat meer variatie. Nu zijn er genoeg mensen die zeggen, joh, je bent nog jong, ga bij hem weg! Maar dat wil ik juist niet want op alle andere gebieden zijn we echte soulmaatjes. Na een goed gesprek heb ik van hem toestemming om op regelmatige basis seks contact te hebben met een andere man, mits het veilig gedaan wordt. Dat lijkt me niet zon probleem of wel?
Logged

Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  


Login with username, password and session length

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!